יום רביעי, 29 ביולי 2009

Summer Camp & A Stuffed Tiger

אז גיא שלי יצא הבוקר למחנה קיץ של הצופים. 3 ימים מחוץ לבית. 2 לילות בלי אמא. חחחחח אפשר לחשוב שהוא התגייס או משהו. אבל בסך הכל בן 10, ילדון. התקשר אליי הילדון בצהריים ובקול שלו ניכר היה שמשהו מטריד אותו. "אמא, אין לי מה לאכול כאן !!" (בקול מייבב), הפינוקי הזה, ממש כמו אמו, לא התחבר לאוכל שהגישו במחנה. איזה מזל ששמנו לו קצת חטיפים בתיק. בערב, קיבלתי טלפון מאחראי השכבה שהודיע לי שכולם אוכלים בתיאבון רב, חוץ מהבן שלי. והפיתרון - אמא (דהיינו אני) תשלח מחר, עם חברה שנוסעת לבשל במחנה, כל מיני Goodies שגיא אוהב. פינוקי !! אמרתי כבר ??
הבית ריק - אני מתגעגעת !! אני מניחה שגם הוא.

והבובה בשקל ??
מכירים את המכונות האלו, בקניון, שמכניסים שקל ועם מנוף מנסים (ללא הצלחה בדרך כלל) להוציא בובה???

אז הערב, גל לקח איתו שקלים מהארנק שלו, לגרנד קניון בחיפה, כדי לנסות את מזלו "במכונה ההיא של הבובות". הוא ביקש שאת הניסיון הראשון אמא תעשה, כדי להבין איך העניין עובד (בפעם הקודמת השקל השתלשל ולא יצא מזה כלום). הפעם החליט הילד שצריך ללמוד לתפעל את המנוף בצורה הנכונה ביותר.

הכנסתי שקל, הפעלתי המנוף, ודיגדגתי לבובת נמר את השפם חחחחח. כרגיל, אף פעם לא הוצאתי כלום מהמכונות הללו.
לעומת זאת, גל החליט שהנמר היה ממש חמוד ושכזה בדיוק הוא רוצה - הילד הכניס את השקל, הפעיל את המנוף ואותו נמר מדוגדג ממקודם עלה עם המנוף והשתלשל לידיו של גל. אתם מתארים לעצמכם את האושר ?? מילא הוא, אבל אני ועוד זוג צעיר עם תינוקת שהיו לידנו פשוט חגגנו.

כמובן שהזכייה לא הרגיעה את רצונו לשחק במנוף ולכן 2 שקלים נוספים ניתרמו למען העניין.
ונראה לכם שהוא הסתפק בנמר מהמכונה ??
כמובן שלא !!
איך שנכנסנו ל toys-r-us ראינו מדף מלא ב- webkinz ואז החלו יללות ה-"בא לי". הודעתי לגל שבינו לבין אחיו, 6 בובות וובקינז, זה מספיק !! 4 כלבלבים, חתול וקואלה, זה דיי והותר. האמת היא שמאוד נחמד לראות אותם דואגים יום יום לחיות ומאכילים אותם ומוודאים שיהיה להם מספיק כסף כדי להאכיל, להלביש ולקנות להם חפצים. הם מגדלים ירקות ופירות טריים בגינה הוירטואלית ועושים להם אמבטיות ולוקחים אותם לרופא. לטעמי, משחק חינוכי.

דרך אגב, כראוי לממלכת כרטיסים, יש לי לפחות 6 כרטיסי ברכה חדשים אך עדיין לא מצולמים. אוליי מחר אעלה אותם.

לילה טוב בינתיים
נשיקות
שרון

אין תגובות:

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!