יום חמישי, 23 ביולי 2009

Retirement !! No, Not mine - my friend !!

חבר לעבודה פורש. אחרי 50 שנות עבודה !! בטח תגידו, מה הוא נולד בעבודה? אז קודם כל, כן, גם אביו עבד כאן ועוד מספר בני משפחה והוא החל לעבוד כאן עוד לפני שהתגייס. אני הגעתי למחלקה שבה אני עובדת לפני כ- 17 שנה (גם אני מזדקנת ! טוב, טוב, מתבגרת) והוא אימץ אותי, ממש כמו בת (אני גם פחות או יותר בגיל של ילדיו הביולוגיים), כל מה שרציתי, הוא דאג שיהיה לי. כל מה שהייתי צריכה זה לבקש. ועכשיו ? עכשיו הוא פורש לגמלאות. מי ידאג לי ? מי יהיה אוזן קשבת לקיטורים ? לא שהוא נעלם או משהו, רק שפיזית הוא לא יהיה פה כל בוקר לפתוח את המשרד. אתגעגע !!
הכנתי לו כרטיס ברכה שמתאר בדיוק מה שהייתי רוצה לעשות אילו הייתי פורשת עכשיו - ליהנות מהחיים !! אני מקווה שהוא ידע גם לעשות זאת.


חברה לעבודה, שגם מאוד אהבה לעבוד איתו והוא היה לה חבר טוב ביקשה שאכין גם כרטיס שהיא תוכל לתת לו. אז זה הכרטיס ממנה.


וחוצמזה,
בינתיים, גל הספיק להיות חולה כמה ימים וגם לסיים את הקייטנה. הוא לומד השנה שחייה במקום אחר וכבר שוחה כמו דג. אני חושבת שביום שישי אלך לצלם אותו קצת. (המצלמה השווה חזרה מתיקון).
גיא כבר מסיים ביום ראשון את הקייטנה שלו ומיד אחר כך יוצא ל- 3 ימים למחנה קיץ של הצופים - לא להאמין התינוק שלי יישן מחוץ לבית 3 ימים, טוב הוא כבר בן 10 אבל עדיין התינוק שלי לא ??

ואוטוטו יוצאים לחופש... כן כן נוסעים לחו"ל. כמה שאני מחכה לזה !!

לימורי דיווחה לי מסדנאות סוף השבוע אצל אליס, שהעבירו Donna Downey ו- Birgit Koopsen ושל חברותיי – קרן (פרפרים), ענת (זיקוקית) ועינת (שחמור), המדהימות, ועשתה עבורי קצת קניות נחמדות, כולל ספר של Donna מוקדש עבורי וחתום (צילמתי כדי שתיראו).

האמת היא שקצת קינאתי, קודם כל, כי אני דיי מרובעת בעיצובים שלי ולא משתוללת על הדפים ויכולתי ללמוד קצת להשתחרר מקוים ישרים ומדויקים וחוץ מזה, היו בסדנאות הרבה חברות שמזמן לא פגשתי (נכון חגית ?). אם אתם רוצים לראות קצת ממה שעבר עליהן בסוף השבוע האחרון כנסו לבלוגים של כל אחת ואחת מהן (השמות מקושרים) ויש אצלן מלא תמונות וקישורים נוספים.
ביי בינתיים, עד לפוסט הבא.
באהבה
שרון

תגובה 1:

הניק זיקוקית תפוס אמר/ה...

שרון, צביעת החותמות שלך מושלמת! הרבה בריאות לילדודס ושימשיכו להנות מהחופש ואיזה כייף לך שיש לך חברה כמו לימור!

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!