יום שלישי, 18 בנובמבר 2008

טיזר - האתגר המתוק של MIXIM

אז נכון, אפשר היה לחשוב שמדובר באוכל אבל לא !! אז מה שאני מתכננת לאתגר המתוק אמנם קשור לאוכל מתוק, אבל, אני מתכננת דף אלבום. באלבום יהיו תמונות של גל "המתוק" שלי מלקק שוקולד בהכנת עוגת יום ההולדת שלו וגם תמונות שלו עם הדמויות מהעוגה, שהוא עזר לי להכין, העשויות מבצק סוכר צבוע.
אז תכנית יש ! צילומים כבר יש ! דפים מדוגמים כבר נבחרו ! אבל איך ? עוד אין לי רעיון פגזי כך שהדף יהיה משגע. אני צריכה קצת מוזה ל"איך". התמונות בקרוב.

לימורי פירגנה לי והעלתה כרטיס שלי בבלוג שלה (כרטיס לבר מצוה) בעצם כדי להגיד שאני מכינה כל כרטיס מיוחד ויחיד במינו. וזה דיי ברור כי אחרת יהיה לי משעמם. בחגים, כשיש ביקוש רב יותר לכרטיסים אני מנסה להכין יותר כרטיסים ויש לי פחות רעיונות ואז הם די דומים זה לזה אבל עדיין שונים.

ומשהו נחמד קרה - לימורי הביאה לחנות חותמות חמודות נורא של Bella עם ה Fella שלה (כמובן שכבר 4 מתוכן שלי) וכדאי למהר כל עוד יש - מי שרוצה שהיא תשלח מייל עם הדוגמאות הקיימות צריך ליצור איתה קשר ל limor@kesem-art.com

משהו נחמד נוסף קרה, דיילי חברתי פתחה חנות אינטרנט לחומרי סקראפ, יש לה דברים יפים וחדשים - לאתר קוראים ליידי דיילי. אני שוב קצת בהפסקת קניות, אחרי שקניתי כל מיני דברים ב E-Bay שבוע שעבר ולכן אולי אקנה רק קצת. תסלחי לי דיילי ?

ועד שאעלה תמונות של דף האלבום הנה כמה כרטיסים מהימים האחרונים:

זה כרטיס ליומולדת שהזמינה חברה מהעבודה לחברה טובה שלה. פשוט למדיי - החותמת צבועה עם אקוורל, 2 סיכות Happy Birthday, פרח פרימה במרכזו של פרח בד מחוברים עם סיכה מתפצלת וזהו.


זה כרטיס לבת מצווה. בת של חברה מהעבודה חגגה בשבוע שעבר ואני לא הצלחתי להגיע, אבל הכרטיס הגיע ליעדו.
הרבה עבודת פאנצ'ים. החתמה באדיבותה של דיילי צבועה באקוורל וזהו.


ואחרון. כרטיס "שייקר" ליום הנישואין של הוריי שחל ביום שבת האחרון. יום שהתפקשש קצת כי אמא מתחה רצועות בברך ואבא היה עם וירוס קיבה שעשה לא איכס. בקיצור... צריך לעשות חגיגה נוספת.
הקארדסטוק האדום הובלט עם Embossing folder פייזלי של דיילי, מאחור החתמה והבלטה חמה אדומה, מלא לבבות מוכספים.



זהו להיום !!
נשיקות
שרון

4 תגובות:

Hatuli אמר/ה...

איך אני אוהבת שכל דבר אצלך "פשוט"... חחחחח
הכרטיסים שלך יפהפיים!!
רוב בריאות להורים שלך!

Unknown אמר/ה...

הכרטיסים מהממים!! לזה אני כבר רגילה...........הטיזר שיצרת עם דף האלבום לגל מחזיק אותי על קצות האצבעות ומתה מסקרנות וכל שנשאר לי זה לאחל להורייך עוד המון שנים בריאות ומאושרות יחד!!
נשיקות וגעגעועים
גלית-ארייה

אנונימי אמר/ה...

גלית,
אין לך מושג כמה היית חסרה במפגש האחרון. היית צוחקת איתנו כל כך. גם אני מתגעגעת.
שרון

אנונימי אמר/ה...

חתולי !!!
זה באמת פשוט. יש כרטיסים שממש לא דורשים מאמץ - רק עד שמגיעים לרעיון מוצלח הנשמה יוצאת.
שרון

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!