יום שישי, 7 בנובמבר 2008

דברים שעשיתי בימים האחרונים

גם אני תוייגתי. די מזמן אפילו. ולא היה לי מתי לשבת ולכתוב "7 עובדות...." וכיוצא בזה. אז אני דוחה את הקץ. מבטיחה שמתישהו זה יגיע ויצא פוסט בנושא ואז תדעו עוד כמה פרטים עליי. ובינתיים....

אז ככה.....הייתי בסדנא כייפית אצל קרן (פרפרים) המוכשרת ולמדתי עם לימורי (והיו עוד בנות) איך לעבוד על אלבום שקוף. לאלבום ולסדנא אצל קרן מגיע פוסט אישי וברגע שאסיים את האלבום (עוד עמוד) ואצלם אותו, יצא הפוסט השקוף שלי. האלבום מלא מלא בתמונות של גל וגם כמה שלו ביחד עם גיא אבל אני מתכננת גם לגיא אלבום משלו והצלחתי להשיג לי עוד כמה שקופים כאלו מחבר לעבודה ואני אכין לגיא אלבום גם.

והספקתי להיות במפגש פורום YNET נהדר שבו השתתפו כ- 30 בנות בערך, מה שהתברר כמוצלח מאוד כי היה אינטימי ונחמד. זכיתי במתנה מקסימה ממיכל (חתולי) במשחק ההחלפה. קלמר בד עם רוכסן תפור על ידה. פשוט מושלם. מתאים לי בול לcrop-a-dile ושאר ירקות שאני סוחבת איתי לסדנאות. הנה תמונה, למרות שבתמונה אי אפשר למשש ולראות כמה שהוא באמת מוצלח. מי שהיתה במפגש יודעת בדיוק על מה אני מדברת. בכלל היו הפעם מתנות יפיפיות ומושקעות. ניא נתתי חבילה ובה חמישיית כרטיס ברכה לארועים שונים - טוב, למה אתם מצפים ממלכה של כרטיסים, לפימו ? חחחחחחח
לימורי קיבלה 3 "קופסאות" מבד מקרן (פרפרים) - פשוט מקסימות ואני יודעת שהיא היתה מאוד מאושרת מההגרלה הזו.
קינשסה בהחלט הצליחה "להנחות" את הערב כך שהיה מוצלח וצחקנו עד דמעות. מזג האויר גם היה ידידותי - הבנתי שבדקות אחרי שעזבנו את החגיגה נפתחו ארובות השמים וירד גשם זלעפות. איזה מזל היה לנו. אני נהנתי.

זה מה שחתולי נתנה לי מתנה. משגע נכון ??



וגם הכנתי כמה כרטיסים בזמן האחרון:










ביי בינתיים
נשיקות
שרון




אין תגובות:

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!