יום שבת, 22 בנובמבר 2008

Bellas - הדבר הטוב הבא...

אתמול, הפתעתי את לימורי. קפצנו לכפר ורדים ובדרך חזרה ב- 11:00 בבוקר נחתנו ביובלים. וההפתעה על פניה של לימור - זה היה מראה שהייתי צריכה לצלם - אנחנו, החיפאים, אצלה בחנות, ביום שישי בבוקר, כאשר 45 דקות לאחר מכן צריך לאסוף את הילדים מבית הספר - בהחלט מאורע מפליא ומפתיע.
באמתחתי היתה חבילה עבור לימורי וללימורי היו "Bellas" עבורי. יותר נכון .... 4 "בלות" מקסימות.
וביום גשום כמו היום, מה נותר לעשות ? להכין כרטיסים! (בינינו... הייתי צריכה לעבוד על האתגר המתוק, אפילו לקחתי ניירות מתאימים מהחנות של לימורי).

אז הכרטיס הראשון ליומולדת... החותמת היא Curly Surprisabella וחוץ מהכרטיס צבעתי לי "בלה" נוספת ליום גשום נוסף...


הכרטיס הזה הוא לחתונה והחותמת היא Hitchedafellabella (איזה שמות מצחיקים אך מקסימים)

כרטיס להולדת תינוקת (את הכרטיס אני נותנת מחר) ...

והחותמת האחרונה... ללא כרטיס בינתיים Bubblebella חותמת ממש מתוקה שמתאימה לכרטיס המאחל הרגעות ומנוחה.

את כל החותמות צבעתי בצבעי אקוורל (לא, אין לי קופיק! וכנראה גם לא יהיה, אבל אני מסתדרת, תודה למי שהיה מודאג).
גל שלי ישב כל אחר הצהריים ליידי וגם עשה עבודות יד למיניהם, כאן, הוא מחפש חותמות ואח"כ הוא צובע אותן.
התפוח יושב קרוב לעץ, איזה מזל שתכננתי שולחן עבודה ארוך בחדר העבודה שלנו.
הולכת לנסות לסיים את האתגר המתוק.
שיהיה שבוע מעולה,
נשיקות,
שרון



6 תגובות:

יפעת אמר/ה...

sharonbella
האמת, הן כל כך חמודות שעדיין לא הצלחתי לבחור מי הכי הכי חמודה!!
והיוצר הצעיר כל כך רציני...רואים שהוא נולד לבית יצירתי

הכרטיסים מקסימים.

הניק זיקוקית תפוס אמר/ה...

שרון, את לא צריכה קופיק הצביעה שלך מדהימה בדיוק כפי שהיא!

Hatuli אמר/ה...

החותמות האלה באמת מתוקות, והצביעה שלך מעוררת הערצה!

אנונימי אמר/ה...

כרטיסים יפים יפים!

ויש עתיד לדור ההמשך :)

Jonatan Krovitsky אמר/ה...

שאלת תם: מה יש לך נגד קופיק?

שרון אמר/ה...

אהה, אז זהו שאין לי נגד קופיק שום דבר. אולי המחיר קצת מפריע לי. אני חושבת שתוצאה דומה ניתן להשיג עם עפרונות מסוג אקוורל, אם לומדים להשתמש בהם כמו שצריך. להפך, למי שיש את הממון להוציא על הקופיק וגם ידע לנצל את האיכויות של הקופיק יזכה בגדול.

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!