יום חמישי, 20 בנובמבר 2008

האלבום השקוף שלי (יותר נכון ... של גל)

כבר סיפרתי שלפני כשבועיים הייתי אצל קרן (פרפרים) בבית בסדנת אלבום שקוף, אבל לא ממש הראתי מה עשיתי שם.

לפני שאני מפטפטת על כמה שהיה כייף להכין את האלבום אני חייבת לציין עד כמה האישה הזו מוכשרת (אני מתכוונת לקרן, כן ?). הוספתי קישור לבלוג שלה, שאליו כדאי להיכנס ואף להירשם כדי להבין עד כמה הגברת הזו מוכשרת ולא רק בתחום ה scrapbooking אלא גם בתפירה וסביר להניח שבדברים נוספים גם - Once you have it, You've got it !! ומעבר לכישרון, אשה מקסימה שמוכנה לשתף אחרים בידע שלה, וזה נדיר במחוזותינו, בכל תחום.

ולענייננו, הגענו, לימור ואני, לסלון ביתה של קרן והצטרפנו לעוד כמה בנות לסדנא, במטרה ללמוד כיצד לגשת לעיצוב אלבום שקוף. הריי אלבום אנחנו כבר יודעות לעשות (אולי, אני עדיין לא כל כך בטוחה לגבי עצמי) וזו היתה סדנא ל'מתקדמות'.
חיכו לנו: פנים מסבירות ומחייכות, קפה ועוגה, שולחנות עבודה, כלים ודבקים והמון חומרים לשימושנו (חדשים ויפים שחלקם אף הגיעו בדואר באותו יום בבוקר), המון ניירות, מדבקות, מדבקות מתגרדות, כפתורים, מכשירי חיתוך מכל הסוגים ובקיצור - כל מה שיש לקרן, עמד לרשותנו.
קיבלנו 5 'דפי' פרספקס דק לעיצוב והסבר מושלם לגבי הדרך שבה עלינו לתכנן את האלבום על מנת שנקבל את התוצאה הרצויה. אני לא מתכוונת לתת את ההסבר כי אז אגזול את פרנסתם של אחרים. אבל בקצרה - אי אפשר באלבום כזה לעשות כל דף בנפרד אלא, צריך להתחשב בכל העמודים שמאחור ומלפנים כל הזמן ולכן, לפי דעתי יותר קשה להכין אלבום כזה. למשל, צריך לחשוב מה לעשות כדי שלא יראו את הדבק וכדומה.

אתמול סיימתי את העמוד האחרון.
אז הנה האלבום, גמור. דוגמן הבית הוא גל, שחגג בחודש שעבר 6.

נשיקות וחורף נפלא
שרון
(יורד פה מבול .... איזה כייף .... אוהבת חורף!!!)











7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

האלבום יצא מקסים , וגל נראה מותק של ילד

nits אמר/ה...

יצא מקסים ועדין

Unknown אמר/ה...

אלבום קסום וילדון מקסים זה מתכון לעוגת שוקולד מופלאה..........אוייש סליחה.......למליון שבחים!!חחח
נשיקות מיליונים
גלית-ארייה

vivim אמר/ה...

איזה יופי של בלוג ואיזה יופי של אלבום!

אנונימי אמר/ה...

וו שרוני הוא יצא לך סוףףףףףף!!!!
יפיפה!!!
וקרן?? מלכה בלתי מעוררת אין ספק!!!




אגב רק עכשיו עיכלתי שאני יכולה להגיב בלי להרשם ועכשיו רק צריכה לדעת איך נרשמים לעידכונים....

mekoopelet אמר/ה...

איזה אלבום מקסים ומושקע, והילד חמודי כל כך

אנונימי אמר/ה...

תודה לכן!!


ועידכונים... זו לא בעיה. יש חלון בצד שמאל של הבלוג ובו צריך להכניס את כתובת הדוא"ל ואח"כ להיכנס לדוא"ל שלך ולאשר. וזהו. דיי פשוט.

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!