יום שלישי, 23 במרץ 2010

קצת תמונות מהתקופה האחרונה

אז אני אתחיל מפורים.... גל היה סגור על כך שהוא רוצה להתחפש לשוטר. כמה פשוט הולכים לחנות וקונים תחפשות של שוטר במשטרת ישראל. הילד היה בשמיים והודיע שזה בדיוק מה שהוא רצה. הצליח לנו (-: !!
גיא לעומתו רצה להתחפש לשחקן פוטבול. החלטנו לנסות ולגייס את הסבא מאמריקה שחיפש וחיפש ולא מצא. לשלוח חליפה מקורית פשוט לא בא בחשבון, רק משקל וגודל החבילה מעלה את המחיר בכמה אחוזים טובים. אז איזה מזל שחולצה כבר יש (בכל זאת סבא גר באינדיאנה והוא אוהד של ה Colts) ומכנסיים נמצאו באחת מחנויות העיר התחתית בחיפה (סבתא תפרה פסים כחולים כי מכונת התפירה שלי בדיוק החליטה שמפאת שימוש דל בה איננה מתכוונת להזיז אפילו מחט), והכדור נקנה ב"מגה" ספורט בסכום נאה. בקיצור, אלו היו הדברים הפשוטים. ואיפה משיגים קסדה ? זוכרים את חנות התחפושות שבה נקנתה תחפושת השוטר ? אז שם היתה תחפושת של "איש חלל"(??) ולה היתה קסדה, וכך נקנתה לה תחפושת נוספת במחיר מלא והקסדה הפכה במהרה בעזרת כמה חוטי חשמל קשיחים ואיזולירבנד לבן לקסדת פוטבול לתפארת. התחפושת זכתה לשבחים רבים והילד היה מנופח מגאוה על הרעיון והביצוע כמובן. במסיבת פורים של השכבה הוא אפילו זכה במקום ראשון. שוב הצליח לנו !!!

ואלה הדייגים החמודים שלי עם השלל בבוקר שבת (התמונה צולמה על ידי חבר דייג).

וכרטיס נסיעה טובה להורים שלי שהחליטו לטייל להם לסין.

וכרטיס לבר-מצוה לבן של חברים שאוהב מוסיקה ולנגן בגיטרה
ו....... תוצרים מהצעצוע החדש שקיבלתי לאחרונה מתנה מבנזוגי היקר.
כן כן אני הבעלים של מכשיר חיתוך דיגיטלי Silhouette SD.
ואלה כמה ניסיונות בסיסיים על מנת לראות מה המכשיר יודע לעשות.
באמצעות התוכנה שמגיעה עם המכשיר, חיברתי את האותיות כך שאוכל לחתוך מילה שלמה

ניסיון חיתוך נוסף עם גליון ויניל לבן
והרכישה האחרונה שלי מאיקאה (המדף) ולא, לא הייתי בסניף ראשל"צ המדובר. שלחתי את ירון עם מספר מק"ט לסניף נתניה בדרכו הביתה. הפרחים חתוכים באמצעות ה Silhouette מנייר של DCWV עם גב דביק.
יש לי עוד המון מה ללמוד על המכשיר, אבל אני חושבת שהנסיונות יצאו חמוד, נכון ?


ולסיום... האביב כאן !!! פרחים בשלל גוונים מפקעות הצבעונים שהבאנו מהולנד בקיץ.
אז שיהיה לכולם חג אביב שמח.
שרון

תגובה 1:

דיאנה אמר/ה...

היי שרון (:

במקרה הגעתי לבלוג שלך, ואני דיי שקועה בו(:

וגיליתי בפוסט הזה שיש לך את המכשיר Silhouette SD, ואני מתה להשיג אותו ולא יודעת איך.. חבל שאין אותו בישראל, וחבל שאין לי משפחה בחו"ל חח

ואם יש לך אולי המלצות אני מאוד מאוד אשמח. אני פשוט חייבת את המכשיר הזה! (:

אהבתי את הבלוג שלך מאוד, תמשיכי לעדכן (:
שבת שלום!

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!