יום שלישי, 15 בספטמבר 2009

I'm Back !!!!!!!!!!!

אני חושבת שהגיע הזמן שתדעו לאן נעלמתי בזמן האחרון. אבל חזרתי. אני כאן עכשיו.

זה התחיל בכך שבתחילת אוגוסט נסענו לחו"ל. שהינו בוילה מקסימה, אך לא ממוזגת (איף כמה שהיה שם חם ולח) בפרובנס שבדרום צרפת. איזה מזל שהייתה שם בריכה אחרת בוודאי היינו מתאדים.

זו הוילה...

וזה דוגמן הבית ליד הבריכה...


כמובן שטיילנו לנו ברחבי האזור המהמם הזה – נופים, טירות, אבירים, חרבות ועוד.
משם נהגנו כ- 770 ק"מ לעיר האורות, הרי היא פריז. בפריז היה אמור לחכות לנו מלון ובו חדר (ממוזג!!! עליי להדגיש) לארבעה (אנחנו והילדים). תוך התנצלויות רבות, הודיעו לנו שאין להם באותו רגע את החדר שהזמנו והם "נאלצים" לתת לנו סוויטה (דהיינו 2 חדרים מפוארים, חלוקי רחצה ונעלי בית, מרפסת, בר משקאות על חשבונם ומכשיר קפוצ'ינו לרשותנו) "נאלצנו" להסכים (-: היה פינוק אמיתי- הילדים אפילו זכו לאמבטיית קצף שבארץ ראו רק כשהיו ממש קטנטנים ולא עשינו להם בגלל מצב המים )-: למחרת כבר קיבלנו את החדר ה"רגיל" שהיה מוצלח, רק טיפה צפוף יותר.
זו הסוויטה....


בבוקר יצאנו ל"מסע דילוגים" ברחבי פריז – קנינו כרטיס יומי למטרו ונסענו מאתר תיירותי אחד לשני ברכבת התחתית. התחלנו במגדל אייפל, כמובן שעלינו עד הקומה העליונה וקנינו מחזיקי מפתחות וכל מה שתיירים טובים עושים. יש המוןןןןן תמונות. משם טיילנו לתחנת המטרו הקרובה ושוב צילמנו, הפעם מלמטה. משם נסענו לשער הניצחון. הצטלמנו כמובן ואיילנו מעט ברגל בשאנז אליזה, כשנגמר לילדים הכוח ירדנו שוב למטרו ונסענו לנו לגלגל הענק שליד מוזיאון הלובר בגני טווילרי – שם עלינו שוב לראות את הנוף ו.... לצלם. הילדים היו תשושים והחלטנו לחזור למלון לנוח מעט ולהמשיך בערב. אחרי שנחנו מעט, ושאבנו קצת קרירות מהמיזוג יצאנו לאכול ארוחת ערב ולקחנו אוטובוס (בהמלצת המלצר החביב) לכיוון רובע מונמרט – טיפסנו "ברגל" וטיילנו בין החנויות החמודות והציירים (היקרנים). מצאנו נקודה שממנה ראינו את כל פריז ואת מגדל אייפל מנצנץ – בשלב הזה שאלנו את גל (בן 6.5) האם היה שווה לעלות את כל הדרך ברגל, והתשובה לא אחרה לבוא: "לעיניים שלי היה שווה, אבל לרגליים שלי לא". קנינו מזכרות ונסענו חזרה למלון באוטובוס.
את פריז אתם מזהים נכון ?

למחרת, נסענו לדיסנילנד פריז !! אני מבקשת להמליץ לכל מי שיטרח לקרוא שורות אלו – לא לנסוע לדיסנילנד פריז באוגוסט !!!! המקום היה מפוצץ באנשים. ולחכות שהילדים יהיו קצת גבוהים מ 1.35 מ' כי אז האפשרויות שלהם רבות יותר. להביא אוכל מהבית !! יקר שם רצח (ארטיק ב- 3.5 יורו = 18 ₪). למרות כל זאת נהנינו מאוד !! הילדים מאוד התלהבו. ירון הודיע חגיגית שרכבות שעושות 360 מעלות כבר לא בשבילו.
משם נסענו ל Gent בבלגיה. במרכז גנט, ממש במקום שבו חנינו נכנסו לחנות מקסימה בשם AVA – ציוד לסקראפריות, ציוד לבית ספר, ציוד לגני ילדים, ציוד למסיבות קוקטייל ומסעדות, ועוד המון דברים יפים.
טיול קצר של 50 דקות בסירה עם הסברים במרכז גנט הבהיר לנו איזה מקום מקסים זה ושלילדים בני 6.5 יש סבלנות רק ל- 45 פעילות מסוג זה. 5 דקות לפני שהסתיים הסיור, גל ביקש לדעת "מתי כבר יורדים מהסירה הזאתי?" - שווה ביקור בעיר היפיפיה הזו !!
מגנט נהגנו עוד כשעתיים עד לבית של חמותי, בעיירה המרוחקת כ- 35 דקות ממרכז אמסטרדם. מקום מקסים,ירוק וציורי.

מה שהיה הכי כייף בעליה צפונה להולנד היה מזג האויר - בבוקר חמים ונעים ובערב, קרירות של סתיו ואפילו קצת טפטופים.

קיבלנו מידע שבעיירה מבקר לונה פארק נודד. למחרת, אחר הצהריים, הלכנו לבדוק מה אפשר לעשות בלונה פארק הנודד – "שווה יותר מדיסני" אמרו הילדים – מכוניות מתנגשות, דוכני קליעה למטרה, וכל מיני מתקנים מסתובבים, ועולים ויורדים – ירון ואני הגענו למסקנה שמתקני העינויים הללו כבר לא מתאימים לגילנו המתקדם.

גרנו אצל חמותי שבוע וחצי – טיילנו בשווקים, בעיירות שמסביב, לקחנו את הילדים לראות כיצד מכינים גבינות, ולהאכיל גדיים וחזרזירים בחוות חיות, ולדולפינריום. הלכנו למשחק כדורגל במגרש הבית של AJAX אמסטרדם (אצטדיון מדהים שיכול להכיל 51,000 איש) אפילו אני התלהבתי מהחוויה, ואני לא ממש חובבת כדורגל מושבעת. היו שם בסביבות 40,000 אנשים ולא היה דוחק ולא היו פקקים ולחץ. חוצמזה עשינו עוד כל מיני פעילויות קצרות וחביבות – חופשה אמיתית.
זה האצטדיון, חייבים להודות שזה מרהיב...

ביום ההולדת שלי, שחל בסוף אוגוסט, ירד גשם! כמה פעמים בישראל יורד גשם ב- 25 באוגוסט? אף פעם לא, ואני כל כך אוהבת אפור וגשם.
יום כייף לשרון - שמנו פעמינו לאמסטרדם – לחנות היצירה BRUININK ואח"כ לחנות החותמות המדהימה de Posthumuswinkel – בשתיהן כבר הייתי בביקור האחרון בהולנד וידעתי בדיוק לאן אני הולכת. אני מצרפת תמונות מ Posthumus כי זו פשוט חוויה של חנות. קניתי כמה פריטים נחמדים אבל לא הגזמנו כי ממש ממש יקר שם, גם ביחס לארץ וגם ביחס לארה"ב. הסתובבנו בעוד כמה חנויות ושווקים. ממש יום בשבילי.
הנה חנות החותמות ה-מ-ד-ה-י-מ-ה.



אחרי כל אלו היו עוד כמה ימים של טיולים ומנוחה
וחופשתנו הסתיימה !!
חזרנו לארץ בסוף אוגוסט. חזרה מוחלטת לשיגרה.

מאז שחזרנו...
הילדים חזרו לבית הספר (נשמנו לרווחה), חזרתי לשגרת העבודה ולערמות הניירות שחיכו לי על השולחן לטיפולי. היה צורך לסדר את הבית מערמות החפצים שנערמו בכל מקום אחרי שפרקנו את המזוודות. גם אסיפות הורים כבר היו והתחילו החוגים – "אמא תסיעי אותי".
אני גם עושה פיזיותרפיה פעמיים בשבוע לברך הכואבת שלי – כן כן יצאתי מהארץ עם דלקת ברצועה ולא ממש נחתי בנסיעה הזו (מי נח בחו"ל?? כשיש כל כך הרבה דברים לראות).
הספקתי לקפוץ בשבת (לבדי) לפיה השימושית שלי ולקבל מתנת יומולדת מדהימה בצורת סטאקים של DCWV חדשים מדהימים ויפיפיים וכמובן שלא נרגעתי וקניתי עוד כל מיני דברים שאני "צריכה"(כאילו שלא הוצאתי מספיק כסף באירופה).
את האותיות המקסימות החדשות (בכתב) לא הספקתי לראות, אבל אל דאגה, אני מתאפקת עוד 5 ימים בלבד.
שווה ביקור בחנות – המוןןןןןן סחורה וגם מתנות לחגים.

אז מובן למה הייתי עסוקה ולא בעיצוב כרטיסים או אלבומים??

יש לי המוןןןןןןן תמונות יפיפיות שמהם אפשר יהיה לעשות יופי של אלבום, כשאני אמצא לזה זמן (קניתי לי ספר the busy scrapper של Courtney Walsh – אני קוראת אותו בזמן הפיזיותרפיה – יש שם כמה טיפים ממש טובים).
אני גם חייבת להכין כמה כרטיסי שנה טובה – אני מנסה בלילות אבל מוצאת את עצמי עייפה מדי (בטח אלחץ לקראת סוף השבוע ואסיים גם את זה).

זה הכרטיס היחיד שהכנתי בימים האחרונים, עם האותיות המקסימות של לימור, כרטיס חתוך מוכן של stampin up, נייר משגע של basic grey וסרט חום מ Oh my crafts!


התאכזבתי לגלות שהחגים השנה טיפסו להם על ימי שיש ושבת. אני תמיד מוכנה לעוד כמה ימי חופש.
אני מאחלת לכל קוראיי, ולכולם בכלל,
שתהיה שנה טובה, קלה יותר, רגועה יותר,
וממש ממש מוצלחת.
נשיקות וחיבוקים
שרון

3 תגובות:

קרן (פרפרים) אמר/ה...

איזה פוסט מענג!
תודה על הלינקים באמסטרדם - מיד רושמת לקראת הנסיעה שלי (עוד שבועיים!).
האותיות החדשות של לימור מדהימות (יש לי כבר 5 צבעים מהם...) והכרטיס יפיפה וחגיגי ומתאים בול לראש השנה.
שתהיה לך שנה נפלאה!
קרן.

אנונימי אמר/ה...

תודה!
לי יהיו אותיות חדשות ביום ראשון. איזה כייף !!
שנה טובה !!
שרון

KmoRakefet אמר/ה...

אז מאיפה לחקחתי שבאירופה מזג האויר יותר טוב מאשר בארץ ? בניו יורק חם ולח, בלונדון חם, בפרובנס חם ולח (וואלה לא זכרתי את זה מביקורי הקודם שם) אבל בכל מקרה. אני רוצה הכל....מכל מה שהראת כאן אני רוצה מהכל לפחות אחד ? אפר לסדר לי משהו ?

ברוכה החוזרת :-)

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!