יום שלישי, 15 בספטמבר 2009

המלצה חמה

חברה שלי, ריקי, כותבת טור באתר O-mama. הנה קישור לטור שנקרא הבטן הרכה.
אני ממליצה לאמהות, לכאלו שעוד לא אמהות, לכאלו שבדרך לשם וגם לגברים שלכן לקרוא.
בהומור שנון מספרת ריקי, המגדירה עצמה פולניה ואני מוסיפה ואומרת מצחיקה ומבריקה, על "הורות, זהות, נשיות וכל מה שנוגע בבטן הרכה שלנו".
שווה לקרוא ולהירשם לניוזלטר.

את ריקי הכרתי לפני 10 שנים בערך, אוליי יותר, אני חושבת שזה היה כשהייתי בהריון עם גיא.
היא למדה באוניברסיטה ועבדה אצלנו בתור "מחלקת תה", כן, שמעתם נכון. התברר לי במשך הזמן שבו עבדה שיש כאן עסק עם בחורה שנונה, חריפה ומבריקה שיש לה חוש הומור מדהים. מאז אנחנו חברות.
ריקי בהכשרתה המקצועית והאקדמית בוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות בעלת M.A. בסוציולוגיה, ומוכרת כמאמנת מטעם אוניברסיטת חיפה. כיום ריקי מאמנת אישית ומנחת סדנאות, לאמהות והורים חדשים וטריים.

בטור שלה, ריקי כותבת ש"הכתיבה על הורות וזהות משלבת בתוכה המון מהניסיון האישי, האקדמי וכן המון הומור שבלעדיו נראה לעיתים כי אי אפשר לשרוד" ריקי "מאמינה כי ההורות והילדים הינם האתגר הגדול עימו אנחנו מתמודדים בחיינו, והוא הוא המעצב חדשות לבקרים את תפיסת עולמנו ואותנו. על אתגר זה וההתמודדות עימו, מבוסס הטור הזה באהבה רבה לכל המתמודדים באשר הם."
תקראו כתבה אחת מהטור ותראו שלא תוכלו להפסיק לקרוא ולצחוק.
מה שהכי נחמד לי כשאני קוראת את מה שריקי כותבת זה שאני ממש שומעת את הקול שלה מספר לי את הדברים.

תקראו ותנסו. תראו שלא תפסידו. אל תוותרו.
http://www.o-mama.co.il/home/doc.aspx?mCatID=26012&icID=3467
שרון

אין תגובות:

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!