יום שלישי, 20 בינואר 2009

Simply Adorable - עוד אתגר מבית MIXIM

הפעם האתגר של MIXIM היה "עיצוב לפי סקיצה" וזה הקישור לסקיצה. האמת היא שמרגע שהבנות העלו את האתגר ידעתי שהפעם אני רוצה להשתתף - או בהכנת כרטיס או דף נוסף באלבום תינוק של גל (זוכרים שהוא כבר בן 6 ??). בכל אופן הגיעו רוחות מלחמה לאזורנו והחלטתי שלא לעשות כלום כי באמת שלא היתה לי מוזה וגם לא חשק.
ופתאום... הכל נגמר והמוזה חזרה וגם החשק לשבת לעבוד ולא לבהות בטלויזיה המשעממת ואפשר להעלות עבודות עד ה- 25.1.09. אז למה לא לנסות את מזלי ?? החלטתי להכין דף לאלבום של גל.
וקצת על העבודה על הדף:
הפכתי את ערימת התמונות שפיתחתי עוד בחודשים אחרי שהוא נולד ושלפתי תמונה מתוקה במיוחד. הפכתי את קופסאת הכפתורים שלי ושלפתי את כל אלו שנראו לי מתאימים. חחחחחח.... עכשיו אין לי יותר כפתורים, אז נראה לי שאצטרך לאסוף שוב מחדש עד שיהיה לי אוסף מכובד, נשארו לי רק ורודים וסגולים. הכפתורים תואמים את הצבעים של הדף האביבי של DCWV ולדעתי נותנים חיים לדף. קצת התלבטתי לגבי הכפתורים, אבל ייעוץ מיוצרת מדהימה, שאני סומכת על טעמה במאה אחוז, ביטל את כל ההתלבטויות והכפתורים מיד הודבקו למקומם. הבסיס לדף הוא קארדסטוק של DCWV בצבע טורקיז ואת הלב חתכתי ביד חופשית מדף אביבי של DCWV. הדבקתי סביב הלב את הכפתורים עם GLUEDOTS (שזו הדרך הכי נוחה להדביק כפתורים לדף). גיהצתי על נייר הרקע מדבקות לג'ינס שנראות כמו לבבות תפורים. ב PHOTOSHOP עיצבתי את הכיתובים והדפסתי על קארדסטוק לבן. הוספתי סרט בצבע טורקיז בהיר (לפי הסקיצה).
וזהו... דף נוסף מוכן לאלבום של גל.
אני מאחלת שיהיה שקט ושלווה בארץ.
הצלחה לברק אובמה בניהול העולם. רק שלא ייתערב לנו יותר מדי בעניינים.

נשיקות
שרון

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

דף מהמם בעיני!

פשוט מקסים!!!

איך עשית את העיטורים הלבנים?

הניק זיקוקית תפוס אמר/ה...

שרון, דף מהמם ומתוק ועדין וכל כך מתאים לתינוק! פשוט מושלם!

אנונימי אמר/ה...

תודה gallish, העיטורים הלבנים הם מדבקות שמגהצים על בד (נקנו בחנויות השני שקל די מזמן) פשוט גיבצתי אותם על הנייר.

זיקוקה תודה. כל כך אוהבת את הטעם שלך שמחמאה ממך מאוד מאוד נחשבת בעיניי.

אנונימי אמר/ה...

העמוד מקסים! וגם מעניין לצאת מדי פעם מה-reader וממש להיכנס לבלוג, פתאום גיליתי שיש פה עיצוב שלם שלא רואים בכלל ברידר :)
ותודה תודה על הנדיבות לגבי הפאנץ', אני אעדכן אותך בימים הקרובים אם לשלוח לי או לא.
סופשבוע נעים!

אנונימי אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!