יום ראשון, 28 בספטמבר 2008

שנה טובה וחג שמח !!! Rosh Hashana 2008

היי כולם !!!

ערב ערב ראש השנה תשס"ט.

הכנתי כרטיס ברכה לראש השנה להורים שלי.
השתמשתי כאן ב cuttlebug של לימורי עם תבנית הבלטה (ציפורים) שהיא קנתה מליידי D, הלא היא דיילי.
את השנה טובה כתבתי עצמאית והבלטתי עם אבקת הבלטה חמה.
הבסיס של הכרטיס, של Kaiser האוסטרלית מחנותה של לימורי קסם שימושי.
הציפור - חותמת של HERO. והסרט זיגזג מחנות סידקית בהדר בחיפה.
את הפרחי פרימה המתוקים הללו שלחה לי Rebecca ידידתי מארה"ב.

בעצם, הכנתי עוד כמה כרטיסים חמודים בתקופה האחרונה.

כרטיס לחתונה לבת של יואב, שעובד איתי.
הכרטיס לבן לגמרי מלבד כמה נגיעות מוכספות. להבלטה שוב השתמשתי ב cuttlebug של לימורי עם תבנית הבלטה של דבורה.








היה לנו בשבת לפני שבוע מפגשון של כמה חברות ביובלים, אצל לימורי,ול- 3 מהבנות היה יומולדת לאחרונה. לימורי הכינה 3 קופסאות מתוקות מקושטות ובפנים אלה כרטיסים קטנים לארועים שונים, בגודל 6 על 7, שאני הכנתי.




במפגש הכנתי 2 כרטיסים:
זה לדייגים שלי, ירון וגיא, שיוצאים להם כמעט כל שבת לפנות בוקר לדוג בחופי חיפה.
הזמנתי את החותמת של אדווין (בן הזוג של טילדה) מדיילי. אדווין החמוד דג דגים כמו החמודים שלי.
כמה כייף שמגיעים מוצרים חדשים לשוק הישראלי.
ההבלטה בכרטיס מה Cuttlebug של לימורי.
את החותמת צבעתי בצבעי אקוורל והמילים 'לדייגים שלי...' נכתבו באמצעות טושים מדהימים של דבורה שנותנים מימד נפלא בדומה קצת להבלטה חמה. (אני חייבת להשיג לי טושים שכאלו).



הכרטיס האחרון הוזמן על ידי חברה לעבודה. היא ביקשה כרטיס ליום הולדת של ביתה בת ה- 19. מסתבר שלא כל כך נראתה לה בחירת המוטיב שלי ולכן הכרטיס נשאר אצלי. לא נורא, הכרטיס כבר ימצא את בעליו החוקיים יום אחד בהיר.
החותמת של דיילי (stampin up) צבוע באקוורל, פרחי הפרימה מהאוסף שלי, הנייר המטריף של Kaiser וכך גם החותמת, על החותמת עברתי שוב עם הטושים של דבורה (השקוף) וזה ממש נותן אפקט של הבלטה חמה. אמרתי שאני צריכה להשיג לי טושים כאלו ?






וזה פאי תפוחים שהכנתי לחבר'ה מהעבודה להרמת הכוסית המסורתית של המחלקה בראש השנה. כולם ליקקו את האצבעות.

שנה טובה לכולם
שתהיה שנה מתוקה, שלווה, מלאת גשמי ברכה,
שנהיה בריאים, שנהנה מהחיים,
ושכל משאלותינו יתגשמו,
תודה שקראתם עד הלום
נשיקות
שרון

אין תגובות:

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!