יום חמישי, 7 באוגוסט 2008

המעטפות של חיי - פרשנות שלי לאתגר של MIXIM

נענתי לאתגר של MIXIM והחלטתי לעצב דף. כידוע, בכרטיסים אני כבר מומחית אבל בדפי אלבום עוד לא כל כך, למרות שהייתי רוצה להיות. בקיצור, החלטתי לנסות את מזלי ולראות מה יהיו התגובות. אשמח לתגובות - ביקורת בונה, מחמאות אם יש - את האמת בבקשה, כדי שאלמד, ואם תהיה תגובה שלא כל כך אוהב תמיד אוכל למחוק אותה מהבלוג שלי חה חה חה (O:

אז קצת על מה שעשיתי:
הרעין המרכזי באתגר היה שימוש במעטפות ואלו הדברים שמכילים המעטפות של חיי - אהבה, הנאה, תקוות סקרנות ושימחה, אהבה אחת - ענקית והמשפחה שלנו - 2 ילדים מקסימים ונהדרים.
את המעטפות הקטנות יצרתי עם פאנץ' של McGill ואת הגדולות עם שבלונה שקניתי כשהייתי בגרמניה לפני שנה פלוס (חנות סקראפ מקסימה בפרנקפורט) המילים על המעטפות - rub ons וחותמות מכל מיני מקורות. חיברתי את המעטפות עם חוט צהוב שעובר דרך ניטים בכל מיני צורות (משתנה כמו חיינו).
את הפרחי פרימה שלי קניתי ב- ebay מזמן, אצל Rebecca ואת הניטים שמחברים אותם מצאתי במכירה ב ebay גם כן. הgrommets שמחברים את המעטפות הגדולות הגיעו עם ה big bite שלי.

המילה envelopes מוחתמת עם חותמות אותיות שקנית אצל נתנאלה בסדנת הקוביות הראשונה - פשוט לא עמדתי בפיתוי, אוהבת אותיות גדולות באנגלית. החתמה של דיו שקופה ואבקת אמבוזינג בצבע סגלגל (מבית joann) האותיות הקטנות יותר הן חותמות של see d's שנקראות plain jane alphabet. הנייר החתוך בגלים עם סרגל גמיש (מארטא) הוא של DCWV מקסם שימושי. החותמות doodles הן של automn leaves.
החלק שהכי אהבתי בהכנת הדף היה ה doodles שעשיתי ידנית בתוך האותיות עם עט (Milky Lunar) שקניתי באופיס דיפו לכתיבה על נייר שחור.

זהו בינתיים - לא עבדתי לפי סקיצה והכל בא מהראש, ואני מרוצה מהתוצאה.

ביי בינתיים
נשיקות
שרון


10 תגובות:

Ifat Art אמר/ה...

יצא פשוט מקסים!

Unknown אמר/ה...

יאו, יצא יפהפה !
מיצוי מעולה של אתגר המעטפות. אהבתי מאוד :-)

Unknown אמר/ה...

Great job!

אנונימי אמר/ה...

יופי של דף! אין ספק שעמדת באתגר בכבוד...
מצפה לראות אותך גם באתגר הבא!
מור

אנונימי אמר/ה...

שרון, מאוד אהבתי את הדף -הרעיון מדליק, והכותרת ממש נוגעת. אני לא עושה בכלל דפי אלבום אבל הדף שלך פשוט נהדר. וגם הייתי בטוחה שהדודלינג בתוך האותיות זה חלק מהחותמת! הוא נראה, מושלם!
כיף שפירטת איך עשית הכל (בעיקר -המעטפות )- אותי זה תמיד מאוד מסקרן. תודה!
(אגב, הגעתי אליך ישר מהקישור במיקסים)

Unknown אמר/ה...

שרון,
יופי של רעיון ויופי של ביצוע. לטעמי HAPPY ן-JOY זו קצת כפילות ןסקרנות שהיא שלך צריכה להגמר עם ITY. חוץ מזה אני שולחת לך מליון מעטפות עם נישוקים קטנים וחיבבוקים ענקיים.........
גלית-ארייה

אנונימי אמר/ה...

תודה לכולכן על המחמאות.
גלית יקירתי, הנה מתחילים התירוצים .... המעטפות היו קטנות מדי למילים ארוכות ... אין לי מספיק מדבקות ראב און של מילים .... אין לי מספיק חותמות של מילים ... ובקיצור תירוצים תירוצים תירוצים. אבל תודה בכל אופן על ההארה.
נשיקות
שרון

אנונימי אמר/ה...

שרון, דף יפיפה! הדודלס ביד חופשית בכותרת הפילו אותי!

אנונימי אמר/ה...

תודה זיקוקה !!

אנונימי אמר/ה...

שרון - איזה יופי של דף , יצא מקסים , כל הכבוד

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!