יום שני, 25 באוגוסט 2008

היה לי יום נפלא !!

קודם כל, השבוע אני בחופש עם ירון והילדים. כייף לי !!!
קמתי בנחת, נסעתי לדואר לקחת חבילה מחו"ל. כן, בדיוק היום הגיע התיק שביקשתי מהוריי ליום ההולדת.

זה התיק:


אח"כ הלכנו לאכול ארוחת צהריים באיטלקית "איזבלה" בסיטי סנטר בחיפה, היה ממש ממש טעים !! ולא סופר יקר.
חזרנו הביתה לאחר צהריים בשלווה ובנחת עם המון טלפונים, SMSים, אימיילים מברכים והכי כייף שרשור יום ההולדת בפורום אומנות שימושית של YNET.

אני מודה למטלפנים ולמטלפנות למברכים ולמברכות,
לירון, על הפתק המקסים שכתב לי,
לאמא ואבא על הכרטיס המשגע, התיק והטבעת היפיפיה,
לגיא וגל המתוקים שלי, על הכרטיסים המקסימים שעשיתם לי,
לבני (אבא של ירון) על מתנת היומולדת הנדיבה



עשיתם לי יופי של יום !!!!

תודה
נשיקות לכוללללם
שרון


זה הכרטיס מאמא ואבא:

אין תגובות:

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!