יום שלישי, 5 באוגוסט 2008

אוטוטו יומולדת !! עוד 20 ימים מהיום

עוד כמה ימים אחגוג יומולדת 37. איזה מספר מזעזע!! מרגישה כמו 25. זוכרת עוד את התיכון והצבא וזה היה ממש ממש מזמן. אמא שלי שאלה מה בא לי ליום ההולדת, אז בחרתי לי מתנה ... תיק !! כזה שנכנסים בו דפים של 12 אינצ' ושאר ירקות הקשורים ל scrapbooking. הזמנתי לי אותו היום באי ביי, פינוק שכזה. יגיע עד ה- 25 לאוגוסט ? אוליי !! אני מאוד מקוה !!
הנה תמונה של התיק:



המון זמן לא כתבתי, והאמת היא שבזמן הזה גם לא יצרתי. קיץ, ואין לי ממש חשק לשבת בחדר העבודה, הילדים דורשים את תשומת הלב וסופי השבוע מוקדשים ל FUN.
אני צריכה להכין מלא כרטיסי ברכה, כי אוגוסט זה חודש ימי ההולדת של המשפחה שלנו. ואני מתה כבר לגמור את הדף (מעטפות) שהתחלתי לאתגר של MIXIM ולאו דוקא בשביל הפרס אלא בשביל האתגר (אני לא אצטער כמובן אם אפול בגורל (-: ). בכלל נורא בא לי להכין דפי אלבום אבל יש כל כך הרבה תמונות ואיך בכלל אפשר לבחור מביניהם את אלו שיכנסו לאלבום ?

ביום שישי האחרון ביקרתי אצל לימור, וקניתי כרטיסים ריקים ומעטפות, במחיר ממש שווה 10 ש"ח ל- 6 כרטיסים ומעטפות ובחישוב מהיר 1.60 ש"ח לכרטיס ומעטפה איכותיים ביותר, שזה ממש מעט והצבעים פשוט יפיפיים, וקניתי גם סרט לבד בצבע פוקסיה מהמם, הייתי גיבורה ועד השבוע החזקתי מעמד ולא קניתי - השבוע נשברתי.
הילדים כל כך אוהבים להגיע לחנות ולעשות כל מיני דברים יצירתיים ופשוט אף פעם לא יוצאים בידיים ריקות.

בקיצור, יש לי קצת חומרים חדשים והילדים סיימו את שיעורי השחייה המעיקים, ואנחנו אחר הצהריים בבית, אולי סוף סוף אשב ליצור משהו ??

אוגוסט הוא חודש קצת מוזר בשבילי, מצד אחד אני ממש לא אוהבת שחם ומן הצד השני, חופש ובריכה ואבטיח ומלון וכמובן - יום ההולדת שלי !!!!!!

זהו בינתיים
שיהיה קיץ קריר ונעים לכולם (בסידני, אוסטרליה, ירד השבוע שלג, להם כבר לא חם)
נשיקות
שרון

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מזדהה איתך בקשר ליום ההולדת - גם אני חוגגת 37 עוד 11 יום... גיל מוזר בהחלט!

אנונימי אמר/ה...

גם לי היה יומולדת ב - 23.7
ובאמת בקיץ מצד אחד כיף מצד שני מלא תמרונים עם הילדים...
מזל טוב ועד 120 שנה , הרבה אושר ובריאות והמשך יצירה פורה

Unknown אמר/ה...

אני שונאת שחם ככה שאני ממש מבינה אותך!! אבל...........גם מתגעגעת ליצירות שיוצאות תחת ידייך.........
נשיקס מיליונים
גלית

אנונימי אמר/ה...

תודה זהבית על ברכות.

גלית, גם אני מתגעגעת אבל אין לי חשק להכין כלום. אני חושבת שהמוזות שוב עזבו ולבטח ישובו בקרוב. נשיקס בחזרה. אוהבת.

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!