יום ראשון, 13 ביולי 2008

האותיות הסקראפיות שלי מקאפה - מי חשב שיהפוך לכזה להיט ?

מדהים !! איך רעיון פשוט כמו חיתוך משטח קאפה לאותיות יכול להפוך לכזה להיט.

אז קודם כל תודה לנתנאלה שהראתה את אותיות העץ שלה מזמן, מאז אני מפנטזת על אותיות משלי ותודה לכל הבלוגריות בחו"ל שמהן שאבתי עוד ועוד רעיונות עיצוב לאותיות שלי. הרעיון לחתוך קאפה עלה מתוך ההבנה שלאותיות עץ אין לי סיכוי להגיע מפאת מחיר, משקל וזמינות. וגם אני לא מכירה שום נגריה שתעשה לי את זה תמורת סכום סימלי.

בימים אלו בפורום עיצוב אלבומים וכרטיסי ברכה בתפוז צצו סדנאות, אחת אצל אליס מ my punch והשניה סדנא מצולמת של אמא של מאור.

אלה האותיות הראשונות שהכנתי - לפני ציפוי בניירות מעוצבים וקישוטונים וסרטים.



אלה האותיות שלי, שתלויות בחדר העבודה שלי ומשרות עליי אוירת יצירה כייפית...
ואלה האותיות שהכנתי ללימורי קסם שימושי , אני חושבת שהיא מחכה קצת עם התליה שלהן בחנות עד שיתקינו לה מזגן. אבל הבנתי שכבר מיועד להם מקום על אחד הקירות. הכנתי לה אותן ליום ההולדת לבקשתה.


מצרפת את השירשורים המקוריים שאני פתחתי כשפירסמתי את האותיות שלי לראשונה בפורום אומנות שימושית ב Ynet ופורום עיצוב אלבומים וכרטיסי ברכה בתפוז, לפני חודשיים, לא עלה על דעתי שהעניין יהיה כזו הצלחה:
בשירשורים שאלות ותשובות והמון מחמאות. תודה לכולם.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

"בשבילי הכוכב זה את" :-)))
האותיות שלך מדהימות, לא פלא שכולן רוצות כאלה. ;-)

limor292 אמר/ה...

אין שום ספק שהאותיות שלך מדהימות ואכן פתחו טרנד... אם תרצי לעשות סדנא צפונית, את יודעת שיש לך כאן בית...

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!