יום ראשון, 6 ביולי 2008

תיקונים בפוסטים קודמים שלי

קודם כל הצהרתי על סרט בצבע טורקיז בכרטיס של אמא שלי, שקבלתי אותו מדורלי. כנראה שלא היה ולא נברא, הגברת טוענת שסרט כזה מעולם לא עבר תחת ידה. אני ממש לא יודעת מאיפה הוא ואני מתנצלת בפני מי ששלחה לי אותו כי מה שבטוח הוא שאני לא רכשתי אותו (הוא קצר ואני קונה אותם בדרך כלל ארוכים יותר), תודה בכל מקרה לשולחת הנדיבה, אשמח לדעת מי זו היתה.

לשאלתה של קרן (פרפרים) החנות HSN לא שולחת לישראל ואף לא מוכנה לרשום את כתובת הכרטיס אשראי שלי (ישראל). כלומר, חמי היה צריך לרכוש את ה Big Bite בכרטיס האשראי האמריקאי שלו, לבקש משלוח לביתו שבארה"ב - והחבילה הגיעה אליי באמצעות גיסתי הצעירה המבקרת בימים אלו בארץ בצרוף שאר ה Goodies שהזמנתי (לא הרבה!).
צר לי אם נוצרה התחושה שהמכשיר ניתן להשגה בפשטות על ידי משלוח ישיר לארץ.
דרך אגב, מחירו קפץ משבוע שעבר 37$ חזרה למחיר המקורי 44$.

אין תגובות:

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!