יום ראשון, 22 ביוני 2008

אלבום לאמא

זה האלבום השלם הראשון שלי !!!!


לפני כשבועיים פגשתי לראשונה במכירה של 'קסם שימושי' ברמת השרון את האלבום הזה: אלבום עץ קטן בגודל 16X16 עם טאבים עגולים ומתוקים. תודו שמייד בא להכין אלבום. וזה מה שקרה לי - נדלקה לי נורה (כמו בסרטים המצויירים) והתחיל לגרד לי בידיים (לא, זו לא היתה אלרגיה חחחחחח) להכין אלבום מתנה לאמא שלי.
את האלבום סיימתי אתמול, רבע שעה לפני שיצאנו לבית הוריי כדי למסור אותו בארוחת יום ההולדת שערכנו יחד. אז כמובן שכבר צילמתי אותו אצל אימי בבית.
כל הניירות שבהם השתמשתי באלבום ניקנו אצל לימור, לצערי דפי ה basic grey שיש לי לא התאימו לי בשום צורה מבחינת הגודל, אז חתכתי דפי 30X30 וגם הצלחתי להשתמש בהמון שאריות ניירות שהיו לי. האותיות בדף הזה מביג דיל (אלה ב- 9.90) - מדהימות לפי דעתי. כל השאר החומרים נאגרו במשך השנתיים האחרונות בקניות ב E-Bay. את החותמת swirls של Automn leaves קיבלתי מתנה מהולנד D:.
העמוד השמאלי עם התמונה של גל המתוק שלי עשוי בדף מסט travel של Making memories ושאר הדפים של DCWV. ה- Rub-ons נקנו אצל נתנאלה (סטים מוכספים מדהימים של Basic Grey). בדף של גיא שלי הדבקתי פרחי פרימה שקניתי לי כשהייתי בהולנד.
בדפים הללו, שימוש בפרחי פרימה ופרח משי מנתנאלה. את הבראד השבלולי אפשר גם להשיג אצל 'קסם שימושי', אני מתה על בראדים הללו ומתקמצנת עליהם (-;
זוג דפים קייצים וכפיים מחופשתנו האחרונה באילת. החותמות מסט see d's שנקרא Fun at the beach.
הילדים ישנים ZZZZZZ בדרך חזרה מאילת. להחתמת הקיפודים השתמשתי בחותמת "party pooped" של Penny Black, שמתי דיו רק על הקיפודים הישנים החתמתי וצבעתי באקוורלים.

דף אחרון אחורי - שוב Rub-on בצבע כסף על קארדסטוק בורדו של DCWV וניירות של DCWV גזורים מסביב.הטבעות הן Binding Rings מ'קסם שימושי' וקשורות בסרטים בצבעים תואמים.

אמא שלי מאוד מאוד התלהבה. האמת היא שגם אני.
נהנתי נורא לעשות את האלבום ואני מתכננת עוד אחד. הפעם לעצמי.

נשיקות
שרון

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מקסים! הכל כך כך מותאם ומוקפד, ועכשיו גם נחשפים לאמא הגרפיקאית שממנה זה מגיע. ;-)

Unknown אמר/ה...

כמה מזל יש לאמא שלך שיש לה אותך.........היא ואת בטח יודעות את זה....וגמני!!
נשיקס
גלית

אנונימי אמר/ה...

תודה חגית ותודה גלית
אוהבת אתכן !!
נשיקות
שרון

אנונימי אמר/ה...

אלבום מקסים.

אפשר להבין למה אמא שלך אהבה.

אנונימי אמר/ה...

תודה !!

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!