יום חמישי, 12 ביוני 2008

למה שיניתי את כותרת הבלוג ל Sharon's card kingdom

לימורי, הפיה השימושית, מ"קסם שימושי" רשמה בבבלוג שלה ברשימת הבלוגים שעושים לה שמח, את המילים הבאות: "שרוני בממלכת הכרטיסים" עם קישור לבלוג שלי. מיד נראה לי שצריך לעשות עם זה משהו. בשיחה עם דורלי הועלו כמה הצעות כמו Sharon's world of cards או Sharon's card world אבל זה היה פשוט מדי ולא מלכותי. פתאום דורלי שלפה את המילה Kingdom. ואז הכל נעשה ברור... Sharon's Card Kingdom נולד.
לימורי הגיבה שזה נותן לי לגיטימציה לא לעבור לדפי אלבום. אבל אני מבטיחה שאם אכנס חזק יותר לעולם עיצוב דפי אלבום, אקרא לבלוג Sharon's Scrapbook Kingdom.

צ'או בינתיים
שרון

2 תגובות:

lioness אמר/ה...

האמת שלקח לי לא מעט זמן למצוא איפה מוסיפים תגובות... אולי בגלל שבפעם הקודמת שהייתי בבלוג שלך, לפני כמה ימים הייתי עייפה מדי.
בכל אופן, תתחדשי על שינוי השם. הוא מתאים מאד, ואהבתי את הכותרת החדשה שלך. מקסימה!!

אנונימי אמר/ה...

האמת היא, שאני חושבת שהיתה בעיה עם מערכת התגובות בבלוג שלי והצלחתי לעבוד על זה ולתקן. נראה לי שעכשיו זה עובד בסדר.

תודה יקירתי, אני נדלקתי על השם הזה.

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!