יום חמישי, 19 ביוני 2008

עונת ימי ההולדת החלה

החל מחודש יוני במשפחתנו מתחילה עונת ימי ההולדת. אמא שלי מתחילה, אח"כ גיא ביולי, באוגוסט הפצצה - אני וירון ואבא שלי ואמא שלו (ועוד כמה שאנחנו לא מזכירים בכלל) , בספטמבר אבא של ירון ויום נישואין שלנו וגל חותם ב- 20 באוקטובר עם יום ההולדת שלו. בקיצור, שמחה אחת גדולה !! כל הקיץ חגיגות (O: !!

וכמובן, עכשיו עונת מסיבות הסיום: אחת בגן, אחת של הכיתה (בבריכה - בכיתה ג' ? מה יהיה בכיתה ו'), מסיבה בג'ודו + טורניר, מסיבה ברולרבליידס + טורניר הוקי שפיספסתי, מסיבה לסיום של הקורס של הבנזוג וכמובן טקס ביום אחר לרגל אותו אירוע, מסיבת יומולדת לגיא עם החברה דנה ועוד ועוד ועוד.
אז צריך להכין ברכות ומתנות ועוגה עם בצק סוכר כי זה מה הילד מצפה ופחות מזה זה כבר ממש לא לעניין. מה לעשות השנה? שוב כדורגל ? נמאס לי !! אז בנוסף לכל הצרות צריך לחשוב ולהיות מקוריים. נו טוב !! תפסיקי לקטר ולכי לעבוד.
אז הנה שלושת כרטיסי הברכה האחרונים שהכנתי (הרביעי של אמא ויש סיכוי שכאן היא תראה אותו, אז לא אקלקל).
















הכרטיס כדורגל עשוי עם מדבקות דשא וכדורי הרגל מסט מדבקות שקניתי מזמןןןןןן אצל לימור (כשעוד היה לי כסף לקנות חומרי יצירה), בראד כדורגל, גם הוא מלימור ושייקר כדורגל קטן שאין לי מושג איך הגיע לאוצרותיי. ובפנים מדבקות לייזר בצבע כסף שצבעתי עם אקוורלים.
הכרטיס השני מורכב מדף רקע של בייסיק גריי, חותמת Hero שגזרתי והגבהתי עם דבק תלת מימד, סרט (מחנות קטנה בחיפה) וחותמת Happy Birthday מסט של See D's.
את "כרטיס ההפתעה" הקיפודי הכנתי אחרי ש קרן "ידי זהב" העלתה קישור לסדנא באנגלית ולפני שהיא הכינה סדנא מצולמת משלה, מתורגמת לעברית. פשוט עשיתי מה שהבנתי (מה שלא היה הרבה למרות היותי דוברת אנגלית שוטפת מהבית) - הסדנא המצולמת של קרן הרבה יותר מובנת. (נו ברור).

את הכרטיס אתן לדנה מהכיתה של גיא שהתאהבה בקיפודים. הם עושים יחדיו את מסיבת היומולדת שלהם כבר שנה שניה ברציפות (ולא הם לא "חברים" של ממש, רק בני 9, נו...).
למרות הביצוע הקלוקל משהו, אני חושבת שיצא כרטיס ממש מתוקי.
הבא בתור אעשה לפי הסדנא שרשמה קרן ויהיה הרבה יותר מוצלח ועם פחות אילתורים.


ביי להיום
Hugs
Sharon

תגובה 1:

dvora אמר/ה...

כרטיסים מקסימים כרגיל. מה שנקרא אצלך פשוט זה מקסים, אני אוהבת כרטיסים כאלה כביכול פשוטים. מוכר מאוד נושא הימי הולדת, אצלנו זה מתחיל היום ביום הולדת של רוני וממשיך עד סוף אוגוסט.

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!