יום שלישי, 17 ביוני 2008

כמה כרטיסים חדשים

היי כולם,
שבוע שעבר הכנתי כרטיסון קטן ומתוק לגברת אחת חביבה ומאודדדדד חברותית שפתחה את ביתה למכירה של לימור .

רקע הכרטיס עשוי מדפי basic grey שקניתי אצל נתנאלה והם לאט לאט נגמרים לי (לא לדאוג ! יש לי עוד מלאאאאא חומרים לחסל לפני שאני עושה עוד קניות). הצ'יפבורד של הציפורים המתוקות מסדרת glitz והסנאפ המהיר והמדליק מהחנות של לימור.

מדהים איך לקחו סנאפ מעולם הבגדים והעבירו לעולם הנייר. זה בדיוק אותו הפטנט של הטיקטקים של בגדי תינוקות רק שממש לא צריך לתפור אותם לנייר. הראב-און שייך לסט שקניתי אצל טלי (ברקי), למי שזוכר את התקופה שבה היא מכרה אותם, זה היה ממש אבל ממש מזמן, הגיע זמן שאשתמש בחומרים שלי לעיתים יותר קרובות.

הכרטיס השני שהכנתי השבוע, הוזמן על ידי חברה לעבודה שנמצאת שנה בארה"ב וביקשה שאכין כרטיס לחבר משותף לעבודה. האיש בן 66 ועדיין עובד כמו סוס, זה מדהים ! נראה לי שהוא אהב את הכרטיס. (כל כך אי אפשר לדעת מה אנשים חושבים על כרטיסי ברכה, הם קוראים את התוכן, אבל האם החלק החיצוני עושה להם משהו ?)

הכרטיס סולידי למדיי. נייר קארדסטוק חום של DCWVשקניתי מזמן אצל לימור אבל חלק מהצבעים כבר לא נמצאים בחבילה וזה קצת מתסכל. כמה חבל שאי אפשר להשתמש בחבילת הנייר ושהיא תישאר שלמה. את קצוות הנייר שייפתי מעט עם משייף ציפורניים למראה מיושן. חותמת העוגה של Hero צבועה בצבעי אקוורל (אני מתה על החותמות שלהם) ודיו דיסטרס של Tim Holtz שקניתי בארה"ב בהזדמנות. הניירות הן של Basic Grey. את ה-Happy Birthday עשיתי בהבלטה חמה (חותמת של see D's ואבקת אמבוזינג בצבע תכלת, מותג של Joann). [איזו חנות מדהימה]

ניטים קטנים ומתוקים שקניתי במשקל ב E-Bay (המון צבעים במחיר מגוחך).

יש לי עוד כמה כרטיסים בדרך, חלקם מוכנים וחלקם לא, אך לא נמסרו, אז אני לא מקלקלת הפתעות.
לגיא שלי יש יום הולדת 9 בתחילת יולי והכנתי לו כרטיס מקסים (שוב כדורגל! מה לעשות שהילד חולה על כדורגל ואני מניחה שגם העוגה תהיה במוטיב של כדורגל) .
לאמא שלי יש יומולדת בסופ"ש הבא, הכרטיס מוכן ואני מכינה גם
אלבומון חמוד מעץ, גם הוא מהחנות של לימור (האלבום מתקדם לי ממש לאט). רמת הציפיות לכרטיס מושקע כל כך גבוהות שממש קשה לי להכין דברים חדשים ומיוחדים.

תמונות בקרוב.

Hugs
Sharon

6 תגובות:

Bentov Anat אמר/ה...

שרון כרטיסים מקסימים כיף לקבל כרטיס כזה מתנה

אנונימי אמר/ה...

תודה ענת.

קו צורה וצבע-אריאלה אמר/ה...

שרון,

יופי של בלוג ו"שאפו" לעבודות.

מאד אוהבת את העבודות שלך. אני חושבת שהן ברמה אחרת-הן משדרות מקצועיות, אסתטיות, עם קומפוזיציה טובה, שילוב צבעים נכון.

כיף לשטוף את העיניים.

מאחלת לך המון כוחות להמשיך ליצור ולשתף אותנו בתוצאות.
אריאלה

אנונימי אמר/ה...

אריאללללללה,
איזה כייף שהצלחת לכתוב תגובה. כי היא באמת עושה לי טוב על הנשמה. תודה לך. ותודה שנכנסת לבלוג.
שרון

אנונימי אמר/ה...

יופי של כרטיסים ,צבעים מעניינים והעמדה ממש מקצועית(הגבתי לך גם בפורום)

אנונימי אמר/ה...

תודה זהבית !!!

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!