יום שלישי, 27 במאי 2008

עוברת לעברית !!


זהו, זה סופי. עוברת לעברית. אני מניחה שעוד אמשיך לכתוב ולתרגם חלק ממה שאני כותבת לאנגלית כי באנגלית הדברים נשמעים לי הרבה יותר מוצלחים.


אלה הכרטיסים החדשים שהכנתי לבחורה מהעבודה שביקשה כרטיס ליום הנישואין של הוריה. היא ביקשה שאביא כמה כדי שיהיה לה ממה לבחור. והריי ברור שביום שבו יבקשו ממני כרטיס לתינוק יהיה לי רק כרטיס לתינוקת וכשירצו כרטיס ליומולדת של נערה יהיה לי רק כזה שמתאים לילד בן 9.

אז כמובן שלא היו לי כרטיסים מוכנים ליום נישואין... לעומת זאת, יש לי המוןןןןן כרטיסים שנשארו מהחגים של "שנה טובה" ו"חג שמח". אז מה עושים ... מחפשים השראה ומתיישבים בחדר העבודה להכין שלישיה שבתקווה אחד מהם יקלע לטעמה של הגברת. אז היא בחרה דווקא באדום, שלידתו משום מה היתה ממש קשה. את הפרחוני הכנתי מיד (חותמת hero arts, נייר של making memories סדרת TRAVEL שקיבלתי במתנה מלימורי הנהדרת כשחזרה מ CHA 2008).

הכחול, היה הכרטיס האחרון שהכנתי, משכתי עד 00:30 בלי שום רעיון מקורי, הכרטיס היה חתוך, נייר פרחוני של DCWV שקניתי מזמן אצל לימור כבר היה מודבק והכיתוב עם הבלטה חמה כבר היה שם אבל שום רעיון כיצד להשלים לא היה לי. ואז תוך כדי טיול ב flickr שלי נזכרתי בכרטיס ישן שלי וידעתי שהלב המהמם הזה יתאים בול. ואכן, כרטיס זה קצר את מרב המחמאות בפורומים. כמה שכייף לקבל כזה פירגון.


אז זהו !! מחר מכירה של קסם שימושי ברמת השרון אצל דורלי. אני מתה לראות כבר את המוצרים שלימור הביאה מאוסטרליה אחרי הביקור ב CHA 2008. קשה לקבל את הרושם מתוך האתר כמה הדפים יפים - צריך למשש !!!! וכמה כייף יהיה לפגוש את כולן !! תבואו בהמוניכם - כדאי !!!


ביי ונשיקות

שרון


תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

כרטיסים מקסימים

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!