יום שני, 29 באוקטובר 2007

The muses left me

Dear friends, readers, fans and who ever cares to listen,

My muses have left me!! And I don’t know what to do about it. I try sitting every evening in front of my papers, punches, rubber stamps and all other great stuff I have and create something, anything, but nothing comes out, I am all dried up I have no inspiration and no creativity these days.
At work I sit in front of the computer and go threw all the great crafty blogs and I see myself going home and creating, but than I get home and the kids want my attention and my home needs my attention and when my hubby comes home he wants some attention, too, and why shouldn’t he? So by the time I get to my work table, the muses that arrived in the morning are too tired to help me create. So what does one do? I even got my "Scrapbook Etc." magazine yesterday and went threw it a couple of times but there was no inspiration there.
So dear muses, please come back !! See you soon, Love to all, Sharon

וכל ההשתפכות שוב לקוראיי בעברית....
המוזות עזבוני!!
כל ערב אני מתיישבת ליד שולחן העבודה שלי מתוך מחשבה שהנה אני אכין איזה כרטיס נחמד או שמא אוסיף עוד דף לאלבום התינוק של גל, זה שהתחלתי לא מזמן למרות שהילד כבר בן חמש, נכון לשבת לפני שבוע. אבל כלום !! המוזות שותקות ונראה כי נרדמו להן.
בעבודה (כשמתפנה לי הזמן) אני מחטטת לפעמים בבלוגים המדהימים, ובהם עבודות מרהיבות והמון יצירתיות ורואה עצמי מגיעה הביתה ומיד מתיישבת ליצור ואז.... נניח והגעתי הביתה - הילדים מבקשים קצת תשומת לב, הבית דורש תשומת לב, וגם כשבעלולי מגיע הביתה בערב, הוא מבקש מעט תשומת לב, ומותר לו! ואז אני מתיישבת מול הדפים, החותמות והציוד המדהים שלי ואף מוזה אינה מגיעה לעזור לי ואין לי השראה ואף טיפת יצירתיות. אז מה עושים ? אפילו קיבלתי אתמול את חוברת הסקרפבוק שלי מארה"ב (איזה כייף!!) ועילעלתי בה פעמיים, אך המוזות עייפו ופשוט לא הגיעו
מקווה שמשהו יקרה בקרוב כי אם לא, אז בטוח לא יגיע לי לקנות ציוד חדש
נשיקות לכולם ולהתראות בקרוב, שרון

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

יש שתי אפשרויות למוזה שברחה - האחת היא פשוט לחכות עד שהיא תחזור (עד כמה שזה מתסכל)
השניה היא להכריח אותה לחזור - אולי ע"י יצירת כרטיס או דף בכוח - כלומר לקחת עמוד שמוצא חן בעינייך במגזין ולנסות לשחזר אותו - לרוב תמצאי את עצמך משנה דברים בדף ומעירה את המוזה שלך...
בכל מקרה בהצלחה!

קרן.

אנונימי אמר/ה...

תודה יקירתי. האמת היא שאתמול חזרתי הביתה והכנתי לי סטנד קטן מעץ לצילום כרטיסים כמו כן ציור אבל בקטנצ'יק ומיד הכנתי כרטיס ברכה לתינוק כדי להעמיד עליו. אני אצלם היום ואעלה, כנראה שמשהו זז אחרי שכתבתי את הפוסט הזה חחחחחח

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!