יום רביעי, 17 באוקטובר 2007

explosion-box-album

אז כל הסיפור התחיל כשבעבודה שלי שלחו מייל שמבקש לכתבה בעיתון שלנו רעיונות למתנות מקוריות לראש השנה.
אז שלחתי את התמונה של הקופסא המתפוצצת שלי מפסח שנתתי להורים שלי וסיפרתי שזה אלבום משפחתי קטן ושהוריי ומסתבר שגם חבריהם מאוד אהבו את הרעיון. (כמובן שהקרדיט לרעיון הוא לגדולה מכולן יפעת הידועה לכל כאפרוחית) ומתוך כל הרעיונות ששלחו לעיתון שלי התקבל ובעמוד האמצעי של העיתון הופיעה תמונה של הקופסא המתפוצצת שלי מבחוץ ומבפנים. כותרת הכתבה היתה קופסת האהבה - נחמד נכון
אז זו הקופסא מאפריל... לפסח ואלה הילדים שלי וההורים שלי

הסיפור ממשיך...אחרי שהעיתון חולק לעובדים קיבלתי המון תגובות חיוביות של "איזה יופי !!" " איזה רעיון יפה" ועוד המון כאלו. בחורה אחת שעובדת איתי פנתה אליי כשבועיים אחרי ושאלה על הקופסא, הצעתי לה את הקישור למאמר המוצלח של יפעתי אבל היא מיד נפנפה בידה ואמרה לי שהיא רוצה שאני אכין לה כזו קופסא ליום ההולדת של בעלה. ביום חמישי האחרון היא הביאה לי דיסק עם תמונות, בחרנו 20 תמונות שהיו הכי מוצלחות בעיניה הקטנתי לה אותם לגודל הרצוי והיא לקחה אותם להדפסה למחרת קיבלתי את התמונות והתחלתי לעבוד. ביום ראשון בבוקר הקופסא כבר היתה מוכנה וזה מה שיצא


הנה קישור להסבר של יפעתי http://www.albumart.co.il/newsletter/newsletter_10.htm

וקישור להסבר באנגלית http://www.scrapbook-crazy.com/explosion-box-album.html

ועוד תמונות..... התמונות האחרונות צולמו עוד לפני שחיברתי את כל חלקי הקופסא



תגובה 1:

אור יחיד אמר/ה...

מקסים .
אפשר לשאול לאיזה גודל הקטנת את התמונות?

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!