יום שני, 16 בינואר 2012

שוב אני.... Me again

חודשים שלא היתה לי מוזה לכתוב אבל הנה חזרתי והממשק של הבלוג נראה ממש שונה. אני מקוה שעכשיו יהיה קל יותר לכתוב ולהעלות פוסטים, אולי אפילו בגאדג'טים הניידים שבהם התחדשתי.
אז מה עוד חדש ???
- חתלתול אפור יפיפה. אני אצרף תמונה. צריכה בדחיפות להכין לו דף אלבום, כל עוד הוא חתלתול מתבגר.
- הילדים גדלו ועלו עוד כיתה ועכשיו גל בכיתה ד' וגיא בכיתה ז'. (המון שיעורים.... אוףףףף.... גם לאמא).
- בעל חופשי ומשוחרר, בדרך לקריירה חדשה.
- מכשיר חיתוך חדש ויפה Silhouette CAMEO שאני צריכה לתפור לו מיד כיסוי כי את הקודם שתפרתי מסרתי עם המכירה של המכשיר הישן. נראה לי שהמכשיר הישן בהחלט קיבל בית חם ומפנק.
- חורף !!! איזה כייף שיש חורף השנה וקררררר... אבל מתחת לפוך חםםםםם.
נראה לי שזהו.... כל השאר כרגיל: עבודה, בית, מוזה ויצירה (פה ושם).

אז זה אייס המתוק שלנו ICE:
 ואלו שיעורי הבית של גיא: ארגזי קרטון משומשים, סכין חיתוך, דבק חם וכמה שעות טובות של עבודת אמא ובן משותפות הביאו ל'אחוזה פיאודלית' ובה טירה וכנסייה, באר, בתים ועצים. רק כמה תושבים חסרו ונראה לי שהם פשוט ברחו...והשאירו את בעלי החיים מאחור...חחחחחח
את הצמחים המטפסים חתכנו עם ה CAMEO. איזה מכשיר מופלא.


בחודשים האחרונים נוצרו המון כרטיסי ברכה: בר מצווה, בת מצווה, חתונות, ימי הולדת:









להתראות שוב בקרוב

שרון

3 תגובות:

שולי אמר/ה...

וואוו הטירה מדהימה!!!!!!!!!!!!!!!!! כמה השקעה תענוג!!!
והכרטיסים משגעים ועכשיו שעוררת את הבלוג שלך נראה לי שאני הולכת להינות כמו שצריך אבל לפני.............
ICE שלכם כזה מתוקקקקקקקק ויפיפההההה
יאללה שרון לעבודה
יום נפלא
שולי

Sharon אמר/ה...

תודה שולי. כל כך שמחה שהגבת, אחרת היה סיכוי ששוב הייתי מתייאשת מהכתיבה.

Efrat אמר/ה...

אכן בית חם. אוהבת מאוד הסילואט החדש שלי. תודה על הסבלנות וההדרכה המעולה.
הכרטיסים שלך מקסימים (גם הכרטיסים מהפוסט הבא מהממים - כן מה לעשות, אני בדיליי)
הטירה מקסימה!! אבל כבר אמרתי לך את זה שראיתי אותה באייפון שלך :-)

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!