יום שני, 25 באוקטובר 2010

והפעם... סדנה אצל לימור (קסם שימושי) איזה כייף !!!!

לימורי מגיעה, בימים אלו, כל יום ראשון לחיפה (אני קצת אשמה) והשבוע ניצלה הזדמנות זו להעביר סדנה של עיצוב מסגרות באמצעות Rub Ons ואיזה כייף זה היה !!
היא הרעיפה עלינו שק מלא במדבקות מתגרדות נפלאות וכל מה שהיה צריך לעשות זה לצבוע עם צבע אקריליק מדולל את המסגרות החמודות מ IKEA לתת להן להתייבש ופשוט להנות משפע של מדבקות יפיפיות.
אני הכנתי 3 מסגרות מתוקות על טהרת "בנים"... איך לא ? עם שניים בבית (ואבא שלהם כמובן).
הנה כל אחת לחוד וכולן ביחד.... ומאחר ואני קצת לומדת עכשיו את יסודות הפוטושופ... אפילו "הכנסתי" תמונות למסגרות (דיגיטלית).
תודה ללימורי על רוחב הלב, לאמא של לימור שפינתה לנו מקום בביתה ולבנות שהיו איתי על החברה הנחמדה,
הנה קצת תמונות.... וגם תמונות של כרטיס הברכה והעוגה שהכנתי השבוע לגל (ילד הטבע שלי) ליום הולדת שמונה.

ביי
נשיקות
שרון








יום שלישי, 19 באוקטובר 2010

כן אני יודעת שלא הייתי פעילה כאן לאחרונה

אבל יש לי מטרה טובה שלשמה אני כותבת, ללימור הפיה השימושית מ"קסם שימושי" נמחקה רשימת הקשר
והיא מגרילה אחלה פרס למצטרפים לרשימה ומוסיפה עוד פריטים על כל 25 מצטרפים חדשים,
אז לא תצטרפו ????

וזה מה שלימור כתבה בבלוג שלה:

"אני אכן מנסה ליצור מחדש את רשימת הקשר שלי, ולצורך זה אני זקוקה לעזרתכם. לא כל מי שרוצה לקבל ממני מידע קורא בבלוג, ולבדי לא אוכל לפזר את הקריאה הזו רחוק מספיק, ולכן אני מכריזה על מבצע יצירת קשר וסוכריה בצידו...
זו הסוכריה:



מי יכול לזכות בכל המוצרים האלו וגם בסל המתכת שבתוכו הם מונחים (העציץ נשאר אצלי)?
הסל יוגרל בין כל הנרשמים לרשימת התפוצה (כזכור, מספיק לשלוח מייל ריק עם הכותרת "רשימת קשר" לתיבה שלי limor@kesem-art.com ).

בנוסף יוכנסו להגרלה (יכולים להשתתף יותר מפעם אחת) כל מי שיספרו על הקריאה הנואשת שלי אצלם בבלוג או באמצעי פרסום אחרים (הכל לגיטימי - גם מודעה בעיתון) - חשוב שכשאתם מספרים על זה שאני בודדה ומחפשת חברים תצרפו גם את המייל שלי, וגם שתספרו לי על הפרסום שלכם בתגובה לרשומה הזו.על כל עשרים וחמישה אנשים נוספים שיצטרפו לרשימת התפוצה אני אוסיף לסל עוד משהו.

ההגרלה תתבצע בעוד שלושה שבועות, ביום ראשון 31.10 ".
זה הקישור לפוסט שבו נרשמים:
http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=440042&blogcode=12091343


אז נכון ששווה ????

ואני, מה אני הספקתי לעשות לאחרונה ????
אני בינתיים הספקתי להיות באמסטרדם ולחזור (כמובן שקניתי כמה Goodies בחנות החותמות האהובה עליי ועוד כמה קישקושים בחנות אחרת שאני מכירה באמסטרדם)להנות באמסטרדם מקור וגשם שמזמן לא נראו בארצנו (סיפרתי לכם פעם שאני משוגעת על חורף ???), למות מחום בקיץ המזוויע שממאן להסתיים, הספקתי להתחיל קורס פוטושופ שמאוד עושה לי טוב על הנשמה וגם ליצור קצת כרטיסים, אבל זה כבר יהיה בפוסט אחר ייעודי.

זהו בינתיים
אז עד הפעם הבאה, נשיקות
ולא לשכוח להירשם אצל לימורי

שרון

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!