יום שבת, 14 בפברואר 2009

אתגר צילום של MIXIM

מזמן מזמן לא כתבתי וגם מזמן מזמן לא יצרתי, לעומת זאת, היו לי המון שעות מחשב. התמודדות עם הישן ולבסוף ההחלטה שצריך חדש ועכשיו התמודדות עם החדש. חסרים לי המון דברים, כמו למשל רשימת כתובות המייל שלי ועוד המון דברים שהיו פשוט שם, במחשב הישן, ועכשיו הם אינם. בקיצור, מחשב חדש זה טוב, ואפילו מעולה, רק קצת מסובך כשצריך לשחזר את כל מה שהיה לי נוח ומוכר.
היה לי קצת זמן להתעדכן בפורומים השונים וגם לקרוא בבלוגים שאליהם אני רשומה אבל בריפרוף, ממש לא קריאה מעמיקה וצר לי על כך.
לגבי יצירה, מזל שיש את MIXIM, כי את האתגר של הבנות חבל לי לפספס. אז האתגר החודש היה שונה. האתגר היה לצלם ולהכין קולאז' ובו ארבע נושאים: עגול, מלא, שלושה, פתוח. נשמע מסובך ? ממש לא ! מיד כשראיתי את האתגר, האמת היא שאפילו כמה דקות אחרי שקראתי אותו, הכל צולם, מלבד עגול. לעגול היתה לי תמונה מוכנה כבר קודם.
אני מאוד אוהבת לצלם, במיוחד את הילדים. יש לנו מצלמה של CANON ממש מוצלחת ובתיק באופן קבוע יש לי את ה EXILIM של CASIO, שאני מאוד אוהבת.
אז הנה הקולאז', בעזרת אתר PICNIK שעליו המליצה מורצ'וק החמודה.

קצת הסברים:
עגול – ברור למדי – הירח. באמצע דצמבר הירח היה קרוב מתמיד. לא יודעת למה אבל ערב ערב הירח נראה לי יותר יותר קרוב עד שיום אחד החלטתי שזו תופעה שחייבים לצלם. יצאתי למרפסת (מתה על המרפסת החדשה שלי) היתה רוח קרה ורעדתי מקור אבל הצלחתי – צילמתי את הירח ואפילו את המכתשים שלו.

פתוח (תמונת הכלנית) – ביום שבו חגגנו ירון ואני 20 שנה לחיינו המשותפים (אני ממש מרגישה זקנה כשאני אומרת 20 שנה), ירון הביא לי זר של כלניות. כל הזר היה מלא כלניות סגורות. ביום שבו עלה האתגר של מיקסים כל הכלניות המדהימות שלי היו פתוחות לגמרי.

מלא (תמונת הרקפת) - עם זר הכלניות, קיבלתי מירון גם רקפת. עציץ חמוד עם מלאאאאאאאא פרחי רקפת, ומלאאאאאאא ניצנים.

שלושה (Eggrolls) – בזמן שקראתי את הבלוג של MIXIM התחממו להם בתנור 3 אגרולים עם מילוי ירקות שהכנתי לי לארוחת צהריים/ערב. (הכנתי אותם כמה ימים קודם והקפאתי) והאורז התחמם לו במיקרו וכל מה שנשאר היה להכין להם צלחת מסודרת יפה וזוג צ'ופסטיקס (מסתבר שאיתם מאוד קשה לאכול אגרולס (O: ). הם נראו לי מאוד מעוררי תאבון וגם מאוד פוטוגניים באותו רגע. וכמובן שמיד לאחר הצילום הם גם נאכלו.

אז זה הסיפור מאחורי האתגר של MIXIM להפעם. מחכה כבר לאתגר נוסף.

אני כל כך מקוה שהמוזה שלי תחזור בקרוב. אני נוסעת מחר בבוקר לחנות של לימור לחפש אותה שם.

נשיקות

שרון


3 תגובות:

Unknown אמר/ה...

יצא יופי של אתגר!!
תתחדשי על המחשב ותהני ממנו

אנונימי אמר/ה...

גלית יקירתי, תודה !! את תמיד יודעת לפרגן.

אנונימי אמר/ה...

התמונות והסיפורים נהדרים! והאגרולס... עשו לי תיאבון! :)

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!