יום רביעי, 18 בפברואר 2009

משהו קטן וטוב

כבר שבועיים שאני מנסה להעלות את הפוסט הזה אבל חיכיתי שלימורי תתפנה ותכין גם את הפוסט שלה כי סיכמנו שנעלה את הפוסטים בסמוך זה לזה.
אז הנה שלי:
בשבת (לפני שבועיים) נסעתי לחפש מוזה אצל לימורי בקסם שימושי ומצאתי אותה. לקחתי איתי את גל (שמאוד התלהב מרעיון הנסיעה ליובלים) ונסענו לנו ביום שמש משגע ליובלים. הנסיעה נראתה לי קצרה מתמיד ורגועה מאוד, תוך 40 דקות הגענו, בלי תנועה כמעט ובלי פקקים.
לגל לקח קצת זמן להחליט מה הוא רוצה לעשות ולבסוף הוא התיישב לצבוע מדבקות לחלונות וגם הצעתי לו לעשות תמונה מפינצ'וצ'ים ונירות צבעוניים - הוא עבד יפה ובשקט ולכן ניתנה גם לי ההזדמנות ליצור קצת.כמו שלימור ציינה בבלוג שלה "עשינו שבת יצירה ספונטנית ויצאנו עם תוצר ממש חמוד" אז הנה התוצר שלי, מיני אלבום, בצורת חצי עיגול שאפשר לקנות כמובן בחנות, אבל ממש ממש לא יקר.
הדפים המקסימים וה- Embellishments הם מקיטים של Scarlet Lime, שלימור נתנה לי להשתמש בהם למרות שהם בדרך כלל מוגנים היטב מפני שימוש לא ראוי. הנה קישור לפוסט שלימורי כתבה על הקיטים האלו של Valentines.
ולמה להכביר במילים ? הנה התמונות:





קטן ואיכותי !! נהנתי להכין ונהנתי מהביקור אצל לימורי, כמו תמיד. תודה לימורי על השימוש בחומרים השווים.
אמא שלי קיבלה את האלבום בהתלהבות שבוע שעבר בסוף השבוע.

Hugs

Sharon

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

יצא מקסים.
גם אני צריכה להיגמל מהמחשבה לבזבז את הקיטים האלה על דברים שאינם דפי אלבום גדולים.

כייף לך שלימור היתה כזו נדיבה.

אנונימי אמר/ה...

אני חושבת שזה יצא פשוט מקסים!
אהבתי מאד!

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!