יום שבת, 6 בדצמבר 2008

מיני אלבום משפחתי

אני חולה כבר מעל שבוע, השיעול הזה פשוט לא עוזב אותי! הייתי בבית כמעט כל השבוע ובחוץ... בחוץ היתה רוח מטורפת – רעש ומהומה !!
היה לי המון זמן לעצמי. הייתי בעיקר במיטה וראיתי המון המון סרטים, חלק יותר מוצלחים וחלק ממש מטופשים.

מאז שהשגתי את אלבום העץ הקטן שלי מלימור עבר המון זמן, בעצם – מאז חודש יוני. אני זוכרת, כי ביוני הכנתי לאמא שלי ליום ההולדת אלבום עץ דומה ומיד אחריו לקחתי מלימור אחד נוסף ותכננתי לעשות לנו אלבומון משפחתי קטן. ומה קרה מאז ?? היה קיץ, עיסוקים ועניינים שדחקו את היצירה קצת הצידה. הכנתי כמה כרטיסים וזהו. בימים האחרונים סיימתי את האתגר המתוק של MIXIM ואת דפי האלבום לדייגים שלי שאני מתכננת המון זמן והיום בבוקר סיימתי את אלבום העץ הקטן שלי עם תמונות משפחתיות שלנו.

וקצת פרטים - האלבום הוא של חברת Kaiser האוסטרלית מ'קסם שימושי'. הדפים מקיט של Chatter Box והצ'יפבורדס של Making Memories – נקנו בביג דיל (בעזרתה האדיבה של לימורי, תודה!). שאר הקישוטים והעיטורים הם Rub-ons של Basic Grey מ'נתנאלה' ו Rub-ons של Kaiser מ'קסם שימושי', חותמות Swirls של Autumn Leaves, ועוד כל מיני חסרי מקור ברור. את צידי האלבום צבעתי בצבעי אקריליק כחול וחום. ול binding ring קשרתי סרטים בגוונים מתאימים.

כמעט שכחתי - לימורי שוב העלתה בלוגולדה לבלוג שלה !! שווה להיכנס ולהרשם כי ניתן לזכות במערכת חותמות של Djeco וגם יתרמו 50 ש"ח לארגון התנדבותי על פי בחירתו של הזוכה, אבל, ההגרלה תתקיים רק בתנאי שבתאריך הזה יהיו לה לפחות 250 מנויים לבלוג – אז היכנסו והירשמו, גם אני רוצה סיכוי לזכות בהגרלה!!

שבוע נעים לכולנו
הרבה בריאות (נמאס לי כבר מהנזלת והשיעול)
נשיקות (בלי חיידקים)

שרון

והנה התמונות:





6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אלבום מקסים מקסים !!!
עשית לי ממש חשק לקנות גם אלבום כזה.
שאלה לי... אחרי שאת מדביקה את הנייר על האלבום - איך את מחוררת את הדפים ???

אנונימי אמר/ה...

תודה. ותשובה... Crop-a-dile!!
אני מעבירה אצבע על הנייר לגשש איפה החורים או אפילו עפרון ופשוט מחוררת עם הקרופ א דייל. ואפילו אם לא דייקתי במאה אחוז הוא עדיין מסוגל לחורר את החומר וזה יוצא די מושלם.
שוב תודה.
שרון

yifat אמר/ה...

שרון-זה מקסים.
אהבתי את שילובי הצבעים ואת העדינות של האלבום, למרות שיש לו תחושת "עומס" אבל חיובית.

אנונימי אמר/ה...

שרון, הוא מקסים, עשוי נפלא! אני מאד אוהבת את שילובי הצבעים שלך!

אנונימי אמר/ה...

האלבום יפהפה, ותהיי בריאה! :)
לגבי החירור, יש לי טיפ מעולה. לא צריך למשש ולגשש. מדביקים צד אחד, ואז מחוררים. ואח"כ מדביקים את הצד השני.

Einat's Art World אמר/ה...

אלבום מקסים
תהיי בריאה

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!