יום חמישי, 6 בספטמבר 2007

My latest greeting cards



These are the latest cards I made for Rosh hashana and the wedding cards were ordered by a friend who needed them A.S.A.P.
אז ככה, ראש השנה בדרך ואחות של חברה שלי עושה מכירה של כלי קרמיקה מהסטודיו שלה בגרנד קניון בחיפה, ובדומה לפסח (המכירה היתה בביתה של חברתי) היא אמרה לי שכדאי שאכין כמה כרטיסי ברכה למכירה. בימים שלפני פסח (או יותר נכון בלילות) התיישבתי והכנתי כ- 50 מיני כרטיסי "חג שמח". ובאמת נמכרו חלק מהם לשמחתי הרבה, אבל גם נשארו די הרבה.
אז החלטתי לשבת ולהכין גם לראש השנה - אבל אין לי מוזה והשאלה הנאלת היא האם בכלל כדאי להתאמץ.
הכנתי 3 ושניים מהם שלחתי לחמי ולחמותי יחד עם לוח שנה שהכנתי בפוטו שופ עם תמונות של הילדים והדפסתי. גם להורים שלי וגם לנו עשיתי לוח כזה שיצא מתוק כל כך.
אז עכשיו אני יושבת מול שולחן העבודה (סידרתי אותו קצת) ומצאתי מלא שאריות ניר שאפשר להכין מהם כרטיסים אבל המוזה לא באה.
שני כרטיסי החתונה האלו גם בזכות דפנה חברתי. כשהיא מבקשת כרטיסים לחתונה מהיום להיום אני מתיישבת בלילה עד שיוצא עשן לבן ויוצאים כרטיסים, אבל אם לא יושבים לי על הראש לא יוצא בימים אלו כלום.
אז מה עושים ? איך מביאים את המוזה ???????





אין תגובות:

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!