יום ראשון, 14 ביוני 2009

אני כאן !! לא נעלמתי !!

כן אני כאן !! ובאמת לא נעלמתי. המוזה קצת נעלמה, ולמרות זאת הכנתי כמה כרטיסי ברכה בימים האחרונים...שוב הגיע חודש יוני ומתחיל סבב ימי ההולדת של המשפחה: אמא שלי ראשונה, אח"כ גיא ביולי, המון באוגוסט, ביניהם גם אני, וגל חותם את הסיבוב באוקטובר. ולכן מתחיל גם סבב של כרטיסי ברכה שאני מחוייבת להכין.
תקופת סיום שנת הלימודים של הילדים טומנת בחובה המון אירועים, חגיגות, מסיבות, טקסים וכו וכו וכו.
גיא קיבל חגורה ירוקה בג'ודו (קפץ מכתום ישר לירוק - שווה ביותר).

גל קיבל מדלית כסף על שהגיע עם קבוצתו בטורניר הוקי למקום השני - זו המדליה הראשונה שלו והא כל כך גאה.

גל קיבל מהמדריכה בחוג טבע זחלי משי והוא דואג להם לעלים ומטפל בהם.

בדרך עוד כמה מסיבות סיום וכמובן יום ההולדת של גיא... אני חייבת להתחיל להכין את העוגה, אני יודעת בדיוק מה אני רוצה להכין, רק איך? אוליי אגייס את מור ? זה רעיון !!

הילדים עסוקים בימים האחרונים גם ב Webkinz שלהם וגם אני - לגל יש חתול וכלב ולגיא יש כלבלב. פשוט גאון זה שחיבר לבובות החמודות דמות באינטרנט וגרם לשיגעון שכזה. ילדים עד כיתה ג' פשוט מסתובבים עם חיות פרווה בבית הספר.

מה שנחמד זה שהם מגלים קצת אחריות - מאכילים, מטפחים ומשחקים עם חיית המחמד הוירטואלית שלהם.

בשבת, הילדים הלכו לדוג וירון צילם אותם מאושרים בתחביב שלהם.


אני הצלחתי לשבור את המצלמה הדיגיטלית שלי, אני מקווה שהיא תתוקן מהר, לא יכולה בלעדיה.

בקיצור, עוברים עלינו ימים עמוסים ארוכים ומלאיי חוויות והמון צילומים ותמונות. וכמובן, כמעט שכחתי, חופשת הקיץ כמעט כאן - הקייטנות ושיעוריי השחיה וההסעות מכאן לשם וחזרה כבר מבצבצים להם ממש מעבר לסיבוב.
אז זהו בינתיים
שיהיה פחות חם והרבה יותר ממוזג
ושהשנה תסתיים לה בשלום
ושהחופשות יהיו מהנות וכייפיות

באהבה
שרון

Copyright ©2008 Sharon Florenthal

All content, including text, photographs and concept design work are © Sharon Florenthal .they are not to be copied for use of publication and contest entries. Content within this blog is shared for personal/non-commercial use and inspiration only unless asked for permission to use elsewhere. Thank you!